MaxCare - Extindere garantie

Termeni si conditii

Preluarea in garantie extinsa poate surveni oricand pe parcursul perioadei de garantie standard a produsului (12 luni de la data primei achizitii); dupa caz se va proceda la o revizie contra cost a produsului preliminar includerii in garantie extinsa (revizie care sa certifice starea de functionare).

Garantia a unui produs sau subansamblu se defineste ca garantie de lipsa defect fabricatie ce se manifesta latent pe parcursul perioadei acoperita de prezenta conventie. Se aplica doar componentelor hardware agreate si individualizate prin sigla producatorului.

Prezenta asigurare nu se aplica niciunui produs hardware non-Apple si nici unui software, chiar daca acestea sunt ambalate sau vandute impreuna cu hardware-ul Apple. Fabricantii, furnizorii sau producatorii de software, altii decat Apple, pot furniza cumparatorului utilizator final propriile garantii, dar Apple, in masura permisa de lege, furnizeaza produsele lor "ca atare". Software-ul distribuit de Apple cu sau fara marca Apple (inclusiv, dar fara limitare la, software-ul de sistem) nu este acoperit prin prezenta asigurare. Consultati contractul de licenta care insoteste software-ul pentru detalii asupra drepturilor dvs. cu privire la utilizarea sa. Asiguratorul nu garanteaza ca operarea produsului va fi neintrerupta sau lipsita de erori. Asiguratorul nu va despagubi daunele rezultate din nerespectarea instructiunilor de utilizare a produsului.

Aceasta garantie nu se aplica:

  • pieselor consumabile, precum bateriile sau straturile de protectie, la care uzura in timp se prevede din conceptie, inclusiv defectelor cosmetice care nu afecteaza functionalitatea (pete display, zgarieturi, adancituri si materiale plastice sparte in zona porturilor etc), cu exceptia cazurilor in care deficientele au survenit ca urmare a unui defect de fabricatie (de materiale sau de manopera) recunoscut si acoperit prin programe de asistenta ale producatorului; Sunt de asemenea exceptate de la garantie materialele de conexiune de orice fel (cabluri, cuple de orice fel, inclusiv de natura electrica), precum si manoperele aferente reparatiei unui produs (inclusiv restaurarea datelor).
  • daunelor cosmetice, inclusiv, dar fara limitare la zgarieturi, adancituri si materiale plastice sparte in zona porturilor;
  • daunelor cauzate de utilizarea cu produse (inclusiv software) neagreate de catre Producator;
  • daunelor cauzate prin accident, abuz, utilizare gresita, stropire sau cufundare intr-o substanta lichida, inundatie, incendiu, cutremur sau alte cauze externe;
  • daunelor cauzate de operarea produsului in afara utilizarilor permise sau prevazute descrise de catre Producator;
  • daunelor cauzate de interventii (inclusiv imbunatatiri si extinderi) realizate de oricine in afara unui reprezentant autorizat sau a unui furnizor de servicii wireless autorizat;
  • unui produs sau unei piese care a fost modificata intr-o maniera care ii altereaza functionalitatile sau capacitatile, inclusiv software
  • defectelor rezultate in urma uzurii firesti, suprasolicitarii sau celor de orice alta natura survenite in timp sau
  • daca orice numar de identificare a fost inlaturat, sters sau deteriorat accidental sau din rea-credinta exclusiva..Important: Nu deschideti produsul hardware. Deschiderea produsului hardware poate cauza daune care nu sunt acoperite de prezenta asigurare. Orice interventie in afara cadrului agreat de catre semnatarii prezentei conventii va fi tratata ca utilizare abuziva.

Prezenta conventie exclude raspunderea pentru pierderea de venit, pierderea de profituri reale sau anticipate (inclusiv pierderea de profituri legate de contracte), pierderea disponibilitatii financiare, pierderea economiilor prevazute, pierderea de activitati, pierderea de oportunitati, pierderea clientelei, pierderea reputatiei, pierderea / deteriorarea sau coruperea datelor sau orice pierdere sau dauna indirecta sau consecutiva indiferent de cauza, inclusiv inlocuirea echipamentului si a bunurilor, orice costuri de recuperare, programare sau reproducere a oricarui program sau date stocate pe, sau utilizate cu, Produsul si orice esec in mentinerea confidentialitatii datelor stocate de produs.

Prezenta conventie nu garanteaza reparatia produsului (sau, dupa caz inlocuirea partiala sau totala) fara riscuri pentru programe sau date, sau fara pierderea programelor ori datelor.

Procedura obtinerii serviciilor de garantie pentru utilizatorii de produse Apple cu garantie extinsa

Va rugam sa accesati si sa examinati resursele de asistenta online mentionate in documentatia care acompaniaza Produsul inainte de a solicita un serviciu de garantie.

Daca produsul nu functioneaza corespunzator in continuare dupa utilizarea acestor resurse, va rugam sa contactati Unitatea de Service Apple agreata. La contactarea Unitatii de Service Apple prin telefon, este posibil sa suportati costuri suplimentare in functie de localizarea dvs. geografica. Prin telefon, reprezentantul Unitatii de Service va va ajuta sa determinati daca produsul dvs. necesita un serviciu si, in acest caz, va va informa asupra modului in care Unitatea de Service va furniza acest serviciu. Trebuie sa asistati in actiunile de diagnosticare ale produsului dvs. si sa urmati procedurile de garantie

Unitatea de Service poate sa furnizeze servicii de garantie:

  • la sediul sau, unde serviciul poate fi realizat pe loc sau intr-un interval rezonabil si agreat
  • prin expedierea Produsului Apple catre sediul sau, facand sa va parvina un document de transport preplatit, pentru a va permite sa expediati produsul catre sediul sau, sau
  • facand sa va parvina produse sau piese de schimb instalabile de catre utilizator, noi sau reconditionate, pentru a va permite sa realizati pe cont propriu serviciul sau inlocuirea produsului propriu ("Serviciu DIY").

Dupa primirea produsului sau piesei de schimb, produsul sau piesa originala devin proprietatea Unitatii de Service si sunteti de acord sa respectati instructiunile, inclusiv, daca e necesar, organizarea returnarii produsului sau piesei originale catre Unitatea de Service Apple intr-un anumit interval de timp. In cazul furnizarii Serviciului DIY necesitand returnarea produsului sau piesei originale, Unitatea de service Apple va poate solicita o autorizare de card de credit ca garantie pentru pretul cu amanuntul al produsului sau al piesei de schimb si a costurilor de transport aplicabile. Daca respectati instructiunile, Unitatea de Service Apple va anula autorizarea de card de credit, astfel incat nu veti plati pentru produs sau piesa sau costuri de transport. Daca nu veti returna produsul sau piesa inlocuita conform instructiunilor, Unitatea de Service Apple va debita cardul de credit cu suma autorizata.

Optiunile serviciului, disponibilitatea pieselor si timpul de raspuns pot varia in timp. Optiunile serviciului pot fi modificate in orice moment. Este posibil sa fiti responsabil de achitarea taxelor de expediere si manipulare in cazul in care produsul nu poate fi reparat in tara unde serviciul este solicitat.

Conform legislatiei aplicabile, Unitatea de Service agreata va va cere sa furnizati o dovada a detaliilor achizitiei si sa prezentati certificatul/polita de asigurare inainte de a beneficia de serviciul de garantie. Nerespectarea acestei prevederi poate atrage imposibilitatea de a acoperi costul reparatiei

Daca produsul dvs. este capabil sa stocheze programe software, date si alte informatii, dvs. va revine responsabilitatea sa ii protejati continutul impotriva posibilelor disfunctionalitati de operare.

Inainte de a trimite produsul dvs. pentru servicii de garantie este recomandabil, in limita posibilului, de a pastra o copie de siguranta separata a continutului si de a dezactiva orice parole de securitate.

Toate costurile aferente salvarii/restaurarii datelor de pe mediile de stocare nu sunt incluse in pretul prezentei conventii.

In lipsa altor intelegeri strict notificate, produsul dvs. sau cel inlocuitor va va fi returnat configurat asa cum era la momentul achizitiei initiale, putand face subiectul unor eventuale actualizari. Este posibil ca Unitatea de Service agreata sa instaleze o forma actualizata a software-ului de sistem sau aplicatii, pentru a preveni aparitia necesitatii revenirii software-ului de sistem la versiunile anterioare. Ca urmare a actualizarii software-ului de sistem, aplicatiile instalate de terte parti pe hardware ar putea deveni nefunctionale si incompatibile cu hardware-ul. Dvs. veti fi responsabil pentru reinstalarea tuturor celorlalte programe software, date si parole. Recuperarea si reinstalarea programelor software si ale datelor utilizatorului nu sunt acoperite de prezenta Conventie pentru extinderea garantiei.

Dispozitii finale.

O sesizare de procesare a garantiei va fi insotita de o descriere in detaliu a defectului semnalat, insotita de date complete de contact (nume, adresa, telefon, adresa e-mail, serie produs, tip echipament, nr. contract garantie). Dupa epuizarea procedurilor de inregistrare/diagnoza/reparatie on-line (telefon sau e-mail), veti primi un numar de caz care va fi obligatoriu sa insoteasca produsul la prezentarea in service. Toate serviciile de asistenta on-line sunt de principiu, dar nu exclusiv gratuite. Programul de asistenta on-line acopera timpul legal de lucru legiferat (L-V 9-18) Responsabilitatea pentru ambalarea corespunzatoare a produsului la trimiterea in Service este in sarcina exclusiva a Beneficiarului, Unitatea de Service este exonerata de raspundere pentru deteriorarea, pierderea sau furtul survenite in timpul sau pe durata expeditiei si nici pentru acoperirea costurilor ocazionate de asigurarea Produsului pentru transport la si de la sediul sau.

Tarifele din prezenta conventie acopera exclusiv costurile de materiale si manopera aferente procesarii garantiei, precum si transportul standard cu expeditie tip curier rapid.

La cerere si contra cost, in limita posibilului, se pot asigura echipamente de inlocuire pe durata reparatiilor. Intarzierea cu mai mult de 15 zile in rezolvarea unei sesizari de la data prezentarii echipamentului in Service creaza pentru Beneficiar posibilitatea extinderii tacite si unilaterale, fara costuri suplimentare a perioadei acoperite de prezenta onventie.

In cazul instrainarii/cedarii totale sau in folosinta, prezenta garantie este tacit transferata impreuna cu Produsul.


Newsletter
Testimoniale clienti